Vad hände egentligen?

0kommentarer

Ja livet antar jag. Kom emellan bloggandet och viljan. Men nu är jag här igen och har massa bilder och berättelser åt er!
 
November:
Största händelsen i hela november är alltid Halloween för min del. Älskar Halloween! Jag, Milla och Carro var Powerpuffpinglorna. Så sjukt bad-ass! Självklart var jag Buttran...  Alla hade vart jätteduktiga och klätt ut sig på riktigt, bäst var nog Fredrik som är bror till Anna. Han hade klätt ut sig till Prinsessan i SuperMario! Hahaha, älskar den killen. Kim var utklädd till Pingvin. Festen var hemma hos Milla och Carro, vi var kanske 20-25 pers där och hade superkul. Verkligen lyckat.
 
 
 
 
 
November fortsatte i kärlekens tecken med mina finaste vänner Jojo och Heyman som jag hade en helkväll med på Operan, Taverna Brillo, Sture Hof och vidare i nattens vimmel. Dem kvinnorna kommer alltid att ha en speciell plats i mit hjärta. Vidare hade jag och Kim jubileum med 6 månader som vi lyckats hålla ihop. Sedan blev det också dags för julfest med jobbet, blöt och härlig kväll som jag tyvärr fick avsluta lite tidigt då jag skulle hinna hem med sista tåget.
 
 
 
 
 
 
December:
Vad är december utan julen? Jag höll i mitt första adventsfika i min egna lägenhet. Riktigt mysigt med egen pyntad gran och adventsljus. Självaste julafton blev hemma hos mamma och pappa med bara familj och släkt. Ingen Kim denna julen. Vi får se om det blir gemensamt nästa år. Jag klippte och slingade mig så att allt brun-rött är typ borta. Dessutom hade jag 2 veckors semester vilket var RIKTIGT välbehövligt. Har vart nära den berömda väggen under hösten och behövde ett break.
Nyår blev i Uppsala med Nobellfest-tema och pulledpork till middag i den finaste lägenheten jag någonsin sett. Fyverkerier på Vaksalatorg, nyårskyss av den finaste och bästaste pojkvännen, ballonger i hela taket i lägenheten, dans in på småtimmarna med goda vänner och kyssar till höger och vänster. Älskar Uppsala och folket där mer och mer!
 
 
 
 
 
 
Januari:
Har ju knappt börjat men det finns ändå massa nyheter! Jag har helt tagit över ansvaret som skribent för Nyhetsbrevet som vi på O2 släpper 1ggr i veckan med 3000 läsare varav majoriteten är beslutsfattare/politiker och makthavare. Snacka om häftigt??? Men om det är något som jag verkligen lär mig om igen varje höst så är det hur viktigt det är att ta det luuuuuugnt. Kim är duktig på att varva ner och verkligen inte göra någonting. Medans jag stressar runt med småsaker som ska göras eller listor inför framtiden mm. Han är bra för mig. Min karl.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej