Hej Hopp!

0kommentarer

Har precis blivit klar med förmiddagsbestyren på jobbet. Lyckades förtränga nyhetsbrevet igår så fick läsa igenom dubbelt så många artiklar idag. är nästan klar nu, har bara 191 artiklar kvar.
Det är jag som har fikat idag också i lilla kundservicegruppen. Men alla vi försöker vara riktigt nyttiga så jag tänkte köpa melon och seranoskinka! Var ju duktig på gymmet imorse med Milla. Vi gick på Step i 45 min. Såååå kul men jävlar vad jobbigt det var. Jag som ändå har bra koordination kämpade rejält med stegkombinationerna. Men det var ju bra länge sedan jag gick på liknande pass!
 
Igår var jag hemma hos Milla och Carro. Vi bokade Barcelona, så nu är det definitivt att jag kommer åka dit i sommar! Sedan direkt efter Barca så är det Jossans bröllop, himla bra tajming då jag kanske lyckas bli lite brun i barca! 
 
I onsdags så var jag och Milla på spinning och jäklar vad den tog! Instruktören körde ett pass med tung belastning och mycket intervaller med spurt och stå upp. Blev helt slut. Så sjukt bra. Känns skönt att vi är igång med träningen på riktigt! På tisdagen så gymmade vi bara själva, men vi testade en ny maskin för magen och jag kan säga så här... Vi båda kan fortfarande inte skratta eller hosta utan att huggas i magen av tusen knivar pga enorm träningsvärk. Magen kommer åka bort fort om vi kör den maskinen ofta kan jag ju säga. Den var ganska rolig också, man står som på pedaler som som sitter fast i en ryggplatta (som man lutar sig emot) som man kan pendla med, sen håller man i två handtag som kommer ut från rygglattan. Sen gäller det att "gunga" fötterna framåt och sakta bakåt igen. Sjukt jobbigt och effektivt!
 
Vad är planerna framåt då? Jo idag blir det att springa massa ärenden hemma, hämta ut två paket och städa mm. Sen imorgon ska jag till Kim. Hjälpa honom fixa med lägenheten och mysa. Hoppas på att få med honom på lite mysbrunch på söndagen också kanske. Sen börjar veckan om med träning! Tillsist på fredagen kommer Jossan. Då ska vi ha heldag i Sthlm. Myyyyyys.
 
Men nu ska jag jobba vidare!
Ciao!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej