Veckorna som gått

0kommentarer

Har gått i en rasande takt!
Helt plötsligt är det vinter och superkallt, mössor och vantar på. Jag har jobbat som en tok inför belsutet om huruvuda jag skulle få en anställning eller ej, och vet ni vad? JAG FICK FORTSÄTTNING! 2 år tillsvidare visstidsanställning. Vilket i princip betyder att jag har fast jobb i 2 år. Sedan måste dem antingen ge mig en fast position eller så får jag gå vidare till andra jobbplatser.

Så excited! Tror att jag kanske fick över dem på min sida när jag var på Eko Byggmässan i Kista. Då signade jag en BRF och tog med tillbaka till företaget. Så jäkla grymt! Vi hade världens finaste monter där också. Nu i helgen ska jag upp och stå själv i Åre på deras höstmarknad och representera O2. Spännande va? Bo på hotell och grejor. Myspys! Hade ju vart lite roligare om någon mer hade vart med.. Men men...
 
Nästa helg ska jag stå på Hem och Villa-mässan i Älvjsö! Den ska tydligen vara awsome och är samtidigt som chokladmässan, jag menar det kan inte bli bättre! Haha.
 
Kim min käraste man, han har passat på att tatuera sig! En trekvartssleeve blir det med döskallar och roser. Ser skitsnyggt ut. Jag är riktigt avis, är dundersugen på att göra min egen snart snart snart!
Men första investeringen måste bli en ny säng för jisses vad jobbigt det är för oss i min lilla 120säng. Vi måste typ klamra oss fast vid varandra för att inte ramla ut. Mysigt när man var nykär men nu vill man ha lite spejs. Eller hmm.. Jag vill ju somna på hans arm men sova i eget space.
 
Jag avslutar med två härliga bilder, den ena är ett tecken på min snuskiga hjärna och den andra är på fina fina fina Nirvana som är min syrra och sambos hundvalp!
 
Ha det gött nu allihopa!
 
 

Kommentera

Publiceras ej