Rocky

0kommentarer

Hej på er!
Jag vet inte vad det är jag har hållt på med i natt alltså... I vanliga fall skulle jag tro att det är Kim som nockat mig i sömnen men jag sov ensam i natt, så vart kommer denna fläskläpp ifrån??!
Öm som fasiken är den också. Sjukt konstigt!
Var och bakade hemma hos mamma och pappa igår, gjorde lite speciella bullar inför födelsedagsfirandet och en pajdeg som nu ligger i min kyl och gottar sig. Idag ska jag baka snickerskakor till jobbet för att fira mig på torsdag. På torsdag så ska jag baka två sorters kakor och på fredag blir det att baka kakan/tårtan. Så har jag allt redo inför lördag och det enda jag behöver göra då är vispa grädde och ställa fram allt! Vilket påminner mig om att jag måste sno med mig kakfat från mamma och pappa på torsdag. Då ska jag dit på middag och firas lite, för det är ju trots allt på torsdag som jag fyller år på riktigt! Vi firar bara på lördagen.
På kvällen på lördagen så blir jag bjuden på Björn Rosenström på Berget av Milla och Carro! Kommer bli AWSOME! Är sååååå exalterad inför födelsedagen!
 
Hurra hurra för mig!
 
Lisa "Rocky" Kulla
 

Kommentera

Publiceras ej