Wzup?

0kommentarer

Hej allihopa!
Sitter på jobbet och kämpar. Ringer på massa telefonlistor och bjuder in folk till vårt frukostmöte. Så vill ni komma och lyssna på hur O2 fungerar, vad vindandelar är och vad dem kan göra för dig så hör av dig! ;)

Imorgon åker vi iväg på sommarkonferensen i Skåne. Flyger ner till Malmö, far vidare till Båstad, Helsingborg och flyger hem från Ängelholm. Packat min väska efter inte så varmt väder. Stod att det skulle regna varje dag...
Så vi ses på torsdag kväll igen.

I helgen så kom Kim hämtade upp mig efter jobbet och vi var bjudna till Milla och Carro på tacos! Supermysigt och alltid lika göttigt! Sen stack jag, Milla och Carro på Stand-up på Berget (Kim åkte hem för att ta ett bad och sova). Det var Marika Karlsson och Hasse Brontén som höll låda och det gjorde dem riktigt bra!
Efter komiken så gick vi till CPs nyöppning, men där tog dem bara kontanter så vi gick fort vidare till Ceasars där vi tog en öl och väntade tills klockan blev 23.00. Då kunde vi susa vidare mot Flamingo. Alltid lika kul där! Jag och Milla hittade ett roligt killgäng som vi hängde med och jag tror att hon fick ett ragg där!
Men när Flamingo stängde så kom Kim och hämtade mig i bilen och vi kunde åka hem och sussa tillsammans.

På lördagen så skulle Kim iväg på grillning med grabbpolarna så efter långfrukost och film så åkte han iväg. Jag passade på att träffa min bästa David. Visade honom lägenheten och myste. Saknar den pojken... Ses alldeles för sällan!
På söndagen kom pappa och hjälpte mig att sätta upp gardinstänger, lampa och rullgardin. Vi körde även iväg med alla kartonger och skräp. Så nu ser det nästan ut som en lägenhet! :D

Men nu ska jag jobba gott folk!
Hörs!

Kommentera

Publiceras ej