Sommarkonferens!

0kommentarer

Hej allihopa!
Nu i veckan har jag vart på sommarkonferens i Skåne, det är därför uppdateringen har vart dålig...
Började med att mötas 07.00 på Bromma flygplats och flög ner till Malmö där bussen väntade på att ta oss vidare mot hemligt mål...
 
(Bild 1: Picknick i Kulturhusparken i Malmö, så himla mysigt och fint där! Bild 2: Anna-Karin min fina kollega Bild 3: Skrattande Åsa som är min säljchef plus hälften av O2)
 
Efter lunchen så åkte vi vidare med bussen för att komma fram till Båstad! Där skulle vi sova och ha konferensen. Det var verkligen SUPERFINT! Och vi bodde precis vid centerquarten. Det ni.
 
(Bild 1: Centerquarten, jag har gått på samma plan som legenderna Björn Borg och Wislander. Coolt va? Bild 2: Vårt schema för konferensdagarna. Bild 3: Fördrinkar i solskenet med kollegor. Bild 4: Jag och min tilldelade grupp vann utmaningen för denna konferens, vi fick alla en låt tilldelad sin grupp som man skulle framföra på eget valt sätt. Vi fick Creedence Clearwater Revival med Have you ever seen the rain. Vi ROCKADE och vann hela skiten. Jag var såklart strålande som förste äggspelare och körsångare)
 

Nedan följer en MASSA bilder på hur själva hotellet och hotellområdet såg ut. Med privat strand, centerquarten och spa mitt ute i vattnet på bryggan.
 
 
Ciao Ciao, Arriverderci.

Kommentera

Publiceras ej