Minihelg

0kommentarer

 
Hejsan allihopa!
Hade ni det trevligt på vår lilla minihelg mitt i veckan? Jag stack direkt upp till Uppsala för att möta Kim på onsdage efter jobbet. Vi käkade lite middag och stack till bion för Iron Man 3! Sååå bra. Älskar Iron Man. Men man måste ha sett alla filmer ( IM 1, IM 2, Avengers.. mfl) för att helt förstå allt i handlingen. Så jag får bakläxa på Avengers och Thor bl.a.  När vi kom hem sen så tittade vi klart på hockeyn innan vi ramlade utamattade i säng och somnade som två stockar.
På torsdagen vaknade Kim supertidigt, vid 05.00 redan. Så vid 07.00 hade han lite panikångest över sin egen slmnlöshet så han väckte mig. Tack för den... Men vi låg och myste och pratade tills det blev dags för frukost. Sedan gjorde vi oss i ordning, tittade lite på serier på tv:n, Kim packade väskan och så åkte vi ner till centrum. Där vandrade vi omkring i solen, käkade glass och Kim köpte ett par nya sneakers som han tog på sig direkt och nu knallar omkring i där nere i Berlin. Efter shopping och glassätande drog vi oss till stationen och satte oss på uteserveringen, i direkt solsken, och tog en öl medans vi väntade på resten av grabbarna. Dem troppade in pö om pö och satte sig också med en öl i solen. Men tillslut var det dags för mig att sticka. Så jag sa hejdå till grabbarna och Kim, satte mig på tåget och somnade stenhårt. Vaknade i Solna med ett ryck, torkade bort dreglet på hakan och ringde pappa. Han kom och hämtade mig i Östertälje vilket var tur då det börjat regna!
 
Nu sitter Kim i Berlin och äter frukost säkert eller kanske fortfarande sover. Jag sitter på jobbet fram till klockan 15.00, sen är det hem och färga syrrans hår och packa lådor inför flytten. Bara 5 dagar kvar!!
 
Kram på er.

Kommentera

Publiceras ej