I am Iron Man

0kommentarer

 
Hej hej!
Idag så är det en seg dag på jobbet, har inte supermycket att göra direkt. Men det rullar på så sakteligen. Vilket är bra för jag är väldigt seg. Har någon slags förkylningsblåsa i halsen som sticker och irriterar mig. Känner mig allmänt grötig i huvudet och trött i hjärnan. Så Kim bestämde sig för att muntra upp mig. Han ska ta med mig och se på Iron Man 3! Jag äääälskar Iron Man! Ska bli superkul. Han är go han min Kim.
Igår var det stängningsmåndag, satt och trökade själv på kontoret mellan 17-19.00. Bara tittade på Youtubeklipp och lyssnade på bra musik. Chattade med lite kompisar på Face och tog det lugnt. Kompar ut det på nästa onsdag när det är inflyttningsdags! Har adressändrat, fixat autogiro till hemförsökringen och skaffat bredand idag också. Så nu jäklar ska nog allt vara på plats. Ska bara börja packa........
 
Nej hurrni, nu måste jag ringa en kund så vi hörs senare!
 

Kommentera

Publiceras ej