Uppsala baby!

0kommentarer

Nu sitter jag på tåget mot Uppsala! Ska ju hälsa på Kimpan. Vi ska idag bara promenera runt, ta en fika, kanske gå på bio och laga lite käk innan Big Bang Theory marathonet. Ska bli supermysigt!

Imorgon ska vi på påskmiddag hos en av hans polare. Lite parmiddag situation vilket är lite läskigt eftersom han och jag verkligen inte är ett par... Bara träffats en gång tidigare liksom.. Men men! Det ska nog gå bra. Vi ska troligtvis ut på krogen sen hela påskmiddag gänget. Så då blir det nog lite lättare stämning.

På lördagen sen åker Kimpa och hans killgäng till Helsingborg. Så jag åker tillbaka till Tälje. Men på kvällen ska jag kanske på inflyttningsfest i Sthlm.

Man skulle kunna säga att det är fullt upp denna påsk! Haha!

Men jag uppdaterar mer sen.
Ha en underbar påsk!

Kommentera

Publiceras ej