Godis

0kommentarer

PÅSKGODIIIIIIIIIIIS!
Som latosintolerant är det lite svårare att glädjas åt allas mumsande på chokladägg vid den här tiden. Men JAG är så jäkla lycklig och tacksam mot min fina rekryterare Rakel på Jurek Bemanning som kom med ett påskägg till mig idag på jobbet! Ingen choklad och bara gottigt. Hon kan hon den där Rakel.
 
Min sista dag på jobbet inför påskledigt. Imorgon ska jag på snabbkoll hos doktorn, kollar upp om jag kan få receptbellagda laktostabletter. Sedan sticker jag till Uppsala för att hälsa på Kimpa. Blir spännande. Uppsala som är så himla mysigt. Tänkte jag skulle höra av mig till Klara också, men hon är troligtvis i Södertälje med familjen då... Men om inte så vore det kul att ses. Jag hjälpte henne med att skriva ett protestbrev mot ett "Barbie-Tema" på en av hennes kår-fester. Spännande att höra reaktionerna på det.
 
 
Våra grannar mittemot har ett pingisbord som dem spelar på hela tiden. Dem ser ut att ha distraherande roligt måste jag faktiskt säga...
 
 
#Godis #Påsk #Pingis #Jobb #Uppsala #Jurek
 

Kommentera

Publiceras ej