Friday, Im in love!

0kommentarer

 
FREEEEEEEEEEEEEEDAAAAAAAAAAAAAAAAG!
Hej allesammans!
Det ni ser här uppe är den fredagsgottispåsen som jag köpte åt mina fina kollegor idag. Så nu sitter alla och smaskar vid sina skrivbord. Jag tog klubborna och håller mig till dem. Slipper laktoschocken på sås sätt!

Idag på jobbet hade vi personalmöte med hela koncernen, så Ölandsgruppen var med på Skype och Östersund mfl var på telefonkonferens. VD:n pratade om ditten och datten och ekonomiavdelningens härliga finlandssvenska Vesna gick igenom 2012s årsredovisning. Årsbudget blir det åt folket som jobbat under 2012 och är fast anställda. Vilket inte blir jag... Men nästa år får jag bonus på mina två månader som jag är anställd av O2. Jag konsultar ju just nu bara genom Jurek.
 
Appropå Jurek, vi sitter och skriver in semesterschemat här på jobbet och jag ringde min fina handledare Rakel för att höra hur många semesterdagar jag kommer att ha tjänat ihop... 5 dagar! 5 dagar i förskottsbetalning. Jag har 25 dagar obetald semester men det kommer jag inte ta ut. Så 10-14 Juni är jag ledig!
 
2 timmar kvar tills jag ska dra hemåt, då blir det basket med Milla. Får se om mamma ska med också. Hon visste inte om hon orkade. Men sedan ska jag bara slänga mig på soffan och ta det luuuuuuuuuugnt. För på lördag ska jag jobba, sen förhoppningsvis hinner jag med hockey också. Får se om det blir utgång efter det. Sen kommer söndagen och då tänker jag inte göra ett skit! Bara ligga och lata mig!
 
Hörs och Störs!

Kommentera

Publiceras ej