Vad har hänt??

0kommentarer

 
(Bild 1: Exalterade roadtripdeltagare på väg till Göteborg! Bild 2: En öl mitt på avenyn i gassande sol. Bild 3: Mys med Cleo.)
 
Hej på er!
Vad har hänt? Vart är hon? Vad gör hon?
Jag förstår att frågorna är många hos er mina typ 3 trogna läsare, hehe. Så jag ska berätta allt för er. Göteborg var awesome! Vi bilade ner på torsdagen och var framme vid 15.00 ungefär. Då checkade vi in på vårt hotell som var superfint. Vi blev lite nervösa för att det var typ bara golfmänniskor där eftersom dem hade en golfabana precis intill knuten. Dessutom stod det konferens och Spa på utsidan och min erfarenhet av konferenshotell är INTE bra.. Men det här hotellet var toppen, snyggt, rent och jättehjälpsam personal. Och mina vänner, SPA-delen var som en dröm. Typ 4 olika bastus, varm källa, tropisk dusch med aroma terapi, fotbad och terapi, utomhuspool, inomhuspool.... med mera! Alltså jag var så slapp och mosig efter att vi plaskat omkring där i alla pooler och bastus i en hel dag att jag knappt kunde stå upp!
Vädret var toppen alla dagar, strålande sol och varmt. Så vi satt och svalkade oss med öl på uteserveringar och käkade middagar i solen. Första kvällen på Hard Rock Café och andra kvällen på en italiensk restaurang där vi båda åt tills vi dog mätthetsdöden... Höll knappt på att kunna ta mig upp ur stolen och gå därifrån!
 
När vi kom hem på lördagen så var det bara att byta om och springa över till Milla och Carro för tredubbel födelsedagsfest och inflyttningsfest! Det var som vanligt sjukt roligt att träffa alla och festa loss lite. Ni kan spana in Camilla Reinholdsson på facebook så finns det en del (mindre fördelaktiga) foton.
 
Sen har jag bara vart ledig och lodat hemma, fixat hyllorna i sovrummet, tagit en sväng till IKEA och fixat i lägenheten. Var hundvakt åt sötaste Cleo som mest ville sova i knät hela dagen! Sånt myyyyyyyyyys.
 
Nu så är det jobb som gäller fram tills på torsdag då vi sticker till Milla och Carros land för midsommarfirande! Ska bli supermysigt. Kim kommer såklart med också. Min fina karl. Så jag är väldigt spänd av förväntan inför mitt första riktiga midsommarfirande någonsin!
 
Hörs och störs.
 
 

Kommentera

Publiceras ej