Hej hopp!

0kommentarer

 
Min fina kille och jag har sovit i Uppsala de senaste två nätterna. I söndags skulle han coacha barn i baseboll, han är ju pitcher som det heter, alltså han kastar bollen. Så det var det han lärde ut. Var faktiskt riktigt roligt att se, han var duktig och tyckte själv att det var roligt. Han hade knorrat en del på vägen dit om att han var trött, och varför måste jag? Men i slutändan tror jag att han var riktigt glad att han gick dit och genomförde träningen.
Igår tog vi det bara lugnt, jag var så himla trött efter att ha vart uppe sent (kunde inte sova ordentligt när Kim satt och spelade WoW med sina vänner i samma rum) och gick upp extra tidigt för morgonmöte på jobbet...
 
Idag ska vi hem till mig för lite tvättande och mätandes av hyllor. Det finns lite fördelar med en händig karl. Han kan bygga garderobshyllor åt en när man ber snällt. Haha! Sen blir det nog hopp i säng direkt, är fortfarande riktigt trött och seg.
 
Imorgon är det halvdag på jobbet så då ska jag hem så fort som möjligt och njuuuuuuuta av ledighet! För på torsdagen så åker vi till GÖTEBORRRRRG! Spa, mys, goa middagar och förhoppningsvis solskenspromenader. Semestern är fram till 14e men vi åker hem från Göteborg på lördag. Då är det direkt till Milla och Carro för födelsedagsfest som gäller!
 
Men nu ska jag jobba, så vi hörs och störs.
 
 

Kommentera

Publiceras ej