Världens bästa kollegor.

0kommentarer

Jag har världens bästa kollegor.
Ni vet mitt arga inlägg här om dagen? Jag har fått sms från min kollega som är på semester som ville höra om jag är okej. Ett samtal och support från min andra kollega och min chef gick och hade ett rikigt snack med ekonomitanten som skällde ut mig. Det bara bevisar återigen att jag har världens bästa arbetsplats och arbetskollegor. Kärlek på dem. 
 
Annars då? Ligger hemma på soffan och försöker bli frisk. Har ont i halsen, huvudet och kroppen. Igentjock i näsan och raspig röst. Men det känns mycket bättre idag än igår. Igår hade jag feber och det har jag inte idag. Så jag funderar på att åka in till jobbet imorgon, men jag vet inte. Ska man åka in så fort man börjar må bättre eller stannar man hemma en dag till och verkligen blir bra på riktigt? 
 
Hoppas ni har haft en bättre vecka än mig!
 
Kram.

Kommentera

Publiceras ej