Så jäkla arg.

0kommentarer

Jag hann inte ens starta upp datorn idag på jobbet innan en av våra ekonomitanter kommer instörtande till mig precis när jag kommer in på kontoret och frågar om ett kuvert från ett av våra samarbetspartners. Jag bara: Öööh, jag har inget sådant kuvert.

Hon: Du tog emot det i onsdags!

Jag: Allt jag tar emot lägger jag på disken i receptionen dit det ska.

Hon: Jag har pratat med receptionisten hon har inte något minne av att hon sett ett sådant kuvert..

Jag: Nehe, men det är där jag lägger allt.

Eknomitanten börjar läxa upp mig i typ en kvart om oansvarig hantering och hur man måste tänka!

Jag blir självklart superstressad över att det kommer falla på mig att detta kuvert, som tydligen är en faktura på 20 miljoner kronor, är helt borta. Så jag letar som ett as efter det där brevet och förhör typ varenda en på kontoret.

Visar sig sedan att det hade kommit till en person på byggavdelningen här på kontoret som gett det till en en av dem ansvariga för byggnationen för signering.

Så det fanns där uppe vid ekonomi hela tiden.

Ekonomitanten kommer inte ens ned och säger förlåt utan jag kommer upp med dagens post senare och personen på byggavdelningen säger vad som hände och att det är upphittat.

Jag är nu någorlunda jättearg på ekonomitanten, jag har haft råångest hela förmiddagen över det där kuvertet.

Sen när jag kommer med posten som inte är min jävla uppgift (receptionistens, men hon har semester) så ber dem mig plocka ur, stämpla, sortera och fixa alla jävla brev. Jag är ENSAM på min avdelning så telefonen är obevakad om jag ska stå här säger jag.

Men du har ju tagit på dig den här uppgiften? Säger dem.

Bara för att dem vägrade!!!!! Så om inte jag gör det så sker det inte över huvudtaget!!! Dem sitter 5st där uppe på sina lata arslen.

Jag stod där uppe och gnisslade tänder samtidigt som jag gjorde det. Nu har Ekonomitanten bett mig att gå på min lunchrast och skicka iväg det där jävla "försvunna" brevet... För hon har så mycket att göra.......

Gaaaaahhhhh!!!!

Hahaha, jag är så ARRRRRRGGGG!!!

Kommentera

Publiceras ej