Klickat hem lite saker...

0kommentarer

Hejsan!
Min lillsyrra påstår alltid att jag är en shop-o-holic. Visst, hon har en viss poäng i det faktiskt, jag gillar att shoppa och gör det ofta. Men aldrig i kvantiteter som gör att jag hamnar i ekonomisk knipa eller blir besatt av att klicka hem saker från internet. Tills nu. Den här månaden har det gått åt fasliga mängder av min budget till att shoppa och nöjen. Men jag är så fruktansvärt nöjd med allt jag spenderat pengarna på och jag har lite cash kvar så här i slutet på månaden så jag sitter inte i någon jätteknipa. Däremot så måste jag verkligen ha en helvit månad nästa månad. Ingen shopping och inga spontan kryssningar eller utgångar. Det är dags att rensa upp nöjeskontot.
 
Men visst vill ni väll se vad jag klickat hem? Haha, här kommer det:
 
 

Kommentera

Publiceras ej