Good vs Bad

0kommentarer

Hej hej hej hej!
Här är det halsont och tjockt i huvudet. Men jag ska inte klaga, jag kan jobba och dessutom så är jag ju ensam hela veckan så jag MÅSTE komma in varje dag. Men det finns ljusglimtar, min fina karl t.ex! Se här i bilden vad fint sms han skickade idag. Visserligen var det för att jag ska tvätta hans smutstvätt (med min egna, jag har tvättid) men ändå. Han köpte choklad till mig föra veckan också för att det var lingonvecka. Sådana småsaker får mig att smälta till en varm pöl..
Han har ju semester nästa vecka karln min. Så jag kommer spendera mina helger i Uppsala, kanske några vardagar också. Han har ju vart söt och bott hos mig hela tiden nu sedan jag fick lägenheten. Bott med mig typ 3-4 dagar i veckan.
 
Andra bilden är min "lilla" hög med kundundersökningar som jag ska registrera och fylla över i vårt system... Så tråkigt och hjärndött jobb men det är helt okej nu när det är sommartrögt. Får typ inga samtal alls. På så sätt är det skönt att kunna fylla jobbdagen, även om det är med skitsaker.
Har avstyrt en jobbkris idag också. Min kollega som är på semester hade hjälpt en kund men inte fullföljt med alla saker och så tog det hus i helvete när den kunden ringde in. Så det hamnade i mitt knä och det var bara att sätta sig in och kavla upp ärmarna. Det gick bra tillslut men var lite svettigt där ett tag.
 
Ha det gott mina vänner.
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej