Uppsala

0kommentarer

Hejsan!
Jag har spenderat hela helgen i Uppsala, bara myst runt och träffat Kims vänner.
I fredags så träffade vi hans vän Kim för öl på Edenbergs bakgård, men vi hade redan innan på dagen vart där och käkat pulled pork till lunch/middag. Sååå gott!!
Efter några öl och drinkar på Edenbergs så gick vi vidare till O'Connors (irländsk pub) och tog några öl till. Dit kom även Stoffe med två vänner senare. Men tillslut åkte vi hem och sov underbart tills klockan blev 11.
Idag har vi bra myst här hemma hos Kim, eller ja, vi var en snabbis i Gränby centrum (jag käkade supermumsig frozen yoghurt med frukt och bär och Kim käkade Max hamburgare). När vi kom hem igen la vi oss i solen och stekte tills hans föräldrar var klara med käket. Grillat med potatisklyftor. Mums!
Nu sitter han och spelar Zelda och jag tittar på. Precis en sådan helg som jag önskade mig! :D

Kommentera

Publiceras ej