23 år och 3 månaders firande

0kommentarer

Hej hopp i full galopp!
Vad tiden går snabbt nu hurrni? Alldeles snart är det min födelsedag, den 5 september om ni inte kom ihåg det!
Har laddat ner massa smarriga bakrecept som jag ska prova på och se hur det blir!
Frågan är bara hur tusan alla ska få plats i min lilla lägenhet... Vi blir: Mormor och morfar, mamma och pappa, syrran och Sandra med valp, Sofie och Rudi och Felix, Jenny och Angelica med valp, Kim och jag, Milla och Carro, Jojo och moster Inger.... Det blir alltså 17 personer och 2 valpar!! Minst!
Jisses... Vad har jag gett mig in i??? Haha, det bara måste fungera på något sätt, jag har en ganska stor soffa och fotälj plus fyra stolar. Hehe, bring your own chair party!
 
Idag så har jag och Kim vart ihop i 3 månader. Duktigt va? Haha, att han står ut med mig och mina moodswings är banne mig ett mirakel. Han är så fin min bästa Kim. Om jag är kär? Det är bara förnamnet.
Så efter att mobilen påminnt mig om det faktum att vi hade ett datum att fira (igår kväll larmade den mig om det) så bakade jag snabbt ihop en liten paj som vi delade på. Myspys!
 
Så nu har ni lite koll på läget va?
Hörs och störs.
 
 

Kommentera

Publiceras ej