Hobbitvarning!

0kommentarer

                                                  (Appro på längdskillnad och min hobbitlängd...)
Hej Hej!

Hur är det med er?
Vad har ni gjort sedan sist? Som ni kanske kommer ihåg hände det lite dramatiska saker sist jag skrev något.
Men i helgen har det vart klart mindre drama! Jag var och hälsade på Kim, som nästan varje helg nu för tiden. Han konstaterade att jag är kort och liten den här gången. Haha, det är en liten längdskillnad om man säger så. Men det gillar jag verkligen. Vi jämförde händer, fötter och benen. Vi kom också fram till att hans fötter är lika långa som mina lår... Gissa om jag kände mig som en hobbit!! Haha!
På lördagen käkade vi middag hemma hos hans föräldrar innan vi begav oss till hans kompis Hampus för lite förfest och lek. Vi spelade en helt ny version av ölspelet som jag aldrig kört tidigare. Vi blandande tre kortlekar och satte ut dem i tre ringar, en yttre ring - en inre - en innerst. Spelet gick ut på att man skulle gissa färgen på kortet man vände upp. Hade man rätt fick man ge bort klunkar (yttersta ringen hälften av kortets värde, mittersta lika med kortets värde och yttersta dubbla kortets värde). Gissade man fel fick man dricka det själv! 
Vid 00.00 beställde vi alla taxis och åkte ner till centrum där vi delade upp oss i två läger. Brudar och grabbs. Jag hände med de två andra brudarna och grabbänget på 7 pers stack vidare. Så jag och de andra tjejerna Linn och.... äääh... Sofia tror jag att hon hette. Men jag är inte hundra... Anyways, vi tog varsin öl och snackade skit och hade det faktiskt riktigt trevligt! Vi klickade bra tycker jag. Blev lite förhör men inte jobbigt på något sätt.
Vi blev lite ansatta av ett grabbgäng mot slutet så vi flydde därifrån och mötte grabbarna som kom ut från hårdrocksbaren. Vi skulle i gemensam trupp gå till Flustret. Problemet var bara att jag inte kom in! Det var 25 års gräns. Så det var bara för mig och Kim att vända om. Så han och jag tog taxi hemåt. Väl hemma poppade vi popcorn och tittade på the 70's show tills vi somnade. På morgonen så fortsatte jag titta på 70's show som bara legat på repeat och myste tills Kim vaknade.
Frukost, Iron Man 1 + 2, Fotboll och hockey. Sovdags. Vakna, skynda till bussen och nu på jobbet!
Jag är trööööööött. Men det är värt det, att åka till Uppsala. Gillar hans kompisgäng. Alla är faktiskt riktigt trevliga.
 
Idag blir det träning med Milla och sen tidigt i säng! Jag och Milla ska träna varje måndag och torsdag. Sen kanske en helgdag också. Heja heja!
 
Letade lite bilder på mig när jag hade axellångt hår sist, jag klipper ju av barret på onsdag. hittade den här. Ser ganska bra ut. Jag kommer nog att bli snygg!
 
 

Kommentera

Publiceras ej