Vad har hänt?

0kommentarer

Hej hurrni!
Här på jobbet går tiden långsamt, är så sjukt trött från igår. Jag jobbade ju som vanligt till 16.45 men sen åkte jag direkt till Uppsala för BASKET! Ja, och Kim också såklart. Han mötte upp mig på stationen så åkte vi till Fyrishovshallen där Kings krossade Uppsala, så nu är vi i SM-FINAAAAAL! Så jäkla glad!
Efter basketen så åkte vi direkt hem till Kim, jag tryckte i mig en knäckemacka till middag innan vi drog igång Big Bang Theory och jag somnade in på Kims arm. Men bara i 40 min, sen vaknade  jag superpigg. Stirrade ut i luften, somnade om, vaknade, somnade om, vaknade... Usch. Fick ingen ihållande sömn på hela natten. Känner mig helt grusig i ögonen idag. Kroppen är i olag. Men det var den ju redan innan. Fick nämligen stora nässelexemsutslag över benen och supersvullna, stela och röda knäveck i förrgår, det är fortfarande kvar idag! Helt sjukt, vet inte vad det är som orsakat det!? Inget nytt tvättmedel, ingen ny smörj, inte använt någon konstig tvål... Jag blir inte klok på det! Men varmt, stickigt och jobbigt är det...
 
Men men.. Idag ska jag bara hem och lägga mig tiiiidiiiigt. Så får vi se imorgon om jag stannar hemma och går till farbror doktorn med mina utslag. Kanske bara kommer senare till jobbet.
Annars då? Träning på fredag, träffa Kim på lördag, slappa på söndag. Så helgen är bokad i alla fall! Men resten av veckan blir nog bara jöbb jöbb jöbb.
 
Nu får jag nog ta och jobba lite igen. Hörs och störs!
Basket, Kim, Nässelutslag, SM-Final, Sömn, dagbok ,

Kommentera

Publiceras ej