Semesterlyx

0kommentarer

 
 
Hej Alla!
Ser ni denna dekadenta lyxtillvaro som jag kommer tillbringa två nätter på????
Jag och Kim bokade två nätter på detta spahotell i Göteborg 6-8 juni. Vi ska bada jacuzzi, sola på terass och käka god mat. Lyxa helt enkelt. Ska bli såååååå mysigt och härligt. Jag längtar verkligen!
 
Här på jobbet rullar allt på som vanligt. Vi hade informationskväll för BRFer igår, Anna-Karin och Viktor hade hand om det. Det gick toppenbra! Så nu hoppas vi på att minst en BRF tecknar avtal med oss. Imorgon så åker jag och Anna-Karin till Lyddegård i Kinna (strax utanför Göteborg) och pratar på deras Framtidsdag. Vi ska prata om oss på O2 Vindel och hur andelar fungerar. Andra ska prata elbilar, solpaneler osv. Blir spännande att lyssna på! Kommer säkert lära mig mycket. Men det gör också att jag får en väldigt kort helg. Bara fredag fr. kl 15.00 till lördag kl.15.00. 24 timmar helg... Men men, jag få kompa ut dem timmarna en annangång så det är lugnt.
Sen på tisdag bär det av till Uppsala för Valborgsfirande. Ska bli kul, tydligen står grillning på menyn (första på året för min del) och sen utgång med Kims vänner.
 
Men nu ska jag jobba vidare. Hörs och störs!
 

Kommentera

Publiceras ej