Nu är det klippt!

0kommentarer

 
Tadaaah! Så jävla snyggt om jag får säga det själv. Är grymt nöjd med min nya sommarkaluffs. Sancka om skillnad i hårmängd... Hehe.
Tog två timmar och massa armstyrka från min fina frisör på Vi Våga i Södertälje. Hon satte upp håret i en tofs och klippte av den först *tjoff*. Höll upp den för mig och skickade runt den till den andra frisören och hennes kund. Alla ojade sig över hur tjockt det var. Som vanligt. Men nu när jag faktiskt fick se hur jäkla tjockt det är från insidan så att säga, så måste jag faktiskt erkänna att jag också blev chockad. Har jag gått runt med det där på huvudet? Hur har jag inte dött av värmeslag?!
 
Anyways. Idag blir det träning med Milla som sagt. I mitt nya luftiga hår. Kommer säkert bli lättare att springa nu när 2kg hår är borta, haha! Men styrketräningen är fortfarande min akilleshäl. Önskar att det kunde gå fortare att bygga upp styrka och muskler. Ska kanske börja käka lite proteinbars innan och efter träning? Min kollega Jenni hade bakat några själv som blev supergoda. Tänker nog försöka mig på dem.
 
Funderar på att hitta på något skoj åt mina kollegor idag. Vi är alla riktigt sega och lite irriterade. Behövs en rolig överraskning. Kanske sticker ner till Munkis och köper bullar eller något. På med bra musik och bara skita i att vädret är SÄMST idag. Blåst, grått och regn. Inte okej. Vill ha sommar nu tack! Eller bara vår går bra.
 
Men men, nu ska jag jobba vidare. Här har ni bilden på min toffs som ligger hemma. Ska skicka den till Cancerfonden som vill ha riktigt hår att göra peruker av.
 
Ha det gött!
 

Kommentera

Publiceras ej