Meet the fockers

0kommentarer

 
Helo!
I fredags hade jag ett möte med min rekryterare Rakel från Jurek. Vi snackade lite om hur jag trivdes på O2 och om jag kände att jag fortfarande tyckte det var lika roligt. Jag svarade självklart JA på båda frågor. Nu när jag börjar få lite mer ansvar så trivs jag toppenbra. Det är nog inte så mnga som kan säga som jag, att jag älskar mitt jobb. Det är framförallt arbetskamraterna som gör det. Dem är underbara. Hehe, men åter till mötet med Rakel. Hon bjöd nämligen in mig till deras årliga mingel med Jurek. Alla som rekryterats (eller dem som tackat ja iaf) möta på Jureks kontor och dricker drinkar, käkar snittar och minglar runt. Sen går vi alla vidare till en restaurang, Ciao Ciao om jag minns rätt, och blir bjudna på varmrätt och dryck. Låter toppenkul tycker jag! En bra chans att nätverka sa Rakel, dem rekryterar ju mest chefer och höga positioner. Och lilla jag då.
 
Sen på lördagen kom Kim och hälsade på här i Tälje. Han skulle träffa föräldrarna. Lite nervöst, mest från hans håll såklart. Men allt gick verkligen jättebra. Han fick tummen upp av föräldrarna och syrran. Men vi stack ganska snabbt över till Carro för lite soffhäng. Hon var bakis från kryssningen som hon var på fre-lör. Så jag och Kim kom med chips, dipp och godis. Vi tittade på filmer och snackade skit. På söndagsmorgonen promenerade vi lite i solen och bakade muffins. Dem blev lite för mörka, vi hade i både kakao och mörk 70% choklad. Får se om Carro krängde på dem på sina kollegor. Haha.. Men sen åkte vi hem och käkade middag med päronen igen jag och Kim. han skötte sig exemplariskt måste jag faktiskt säga. Efter middag la vi oss och dog på sängen framför filmer med popcorn på magen. Somnade in så sött och sen ringde alarmet aaaaaaalldeles för tidigt i morse. Men jag vaknade till ganska snabbt ändå av olika andledningar..
 
Nu sitter jag här på jobbet, efter morgonmötet med de olika avdelningarna och ska ringa fler BRFer. Jag har fått beröm för att jag övertalat så många hittills att komma på vårt infomöte. Så jag hoppas på att kunna skaka fram ännu fler idag. Mötet är ju på torsdag så deadline närmar sig med stormsteg. Imorgon är det träning och på onsdag också tänkte jag. Torsdag basket, förhoppningsvis vinner vi borta nu på tisdag så att vi kan ta SM-guld på torsdag när det är hemmaplan! Det skulle vara EPISKT!
På fredag ska jag träffa Kimpa. Sen på lördag måste jag hinna med 16.14 tåget från T-centralen mot Kinnaviksstation. Sen går vi därifrån till Lyddegård, sussar in nästan direkt och vaknar pigga på söndagen för att prata om vindandelar på deras framtidsdag. Sen hem igen vid 15 tiden för att komma hem vid 22 och soooova.
 
Japp, där har ni det gott folk. Mitt sjukt upptagna liv.... Haha, men hellre det än att man har tråkigt!
 
Hörs och störs!
BRF, Bakisdag, Basket, Chips, Cupcakes, Film, Filmkväll, Framtid, Föräldrar, Godis, Infomöte, Jurek, Jurek bemanning, Mat, Middag, Mingel, Muffins, Möte, SM-guld, popcorn, träning,

Kommentera

Publiceras ej