Lägenhet!!

0kommentarer

Jag fick den!!
Jag är nu med lägenhet. Hade privatvisning igår med mammas kompis Annse som äger huset där jag kommer hyra en lägenhet. Det är en 2a på 52kvm, massa garderober och den kommer vara helt nyrenoverad när jag flyttar in. Vilket troligtvis blir 1a maj. SÅ JÄVLA GLAD!
Så har ni några möbler till övers (köksbord och stolar är mest akut) hör gärna av er! Måste införskaffa tv också... Ringa bredbandsbolaget och elbolaget... Jisses. Väntar bara på att få hem kontraktet.
Imorgon på lördag ska jag välja ut tapeter till vardagsrummet och sovrummet. Så länge jag inte väljer svart eller skrikrött så fick jag välja själv sa Annse!

Hoppas bara på att dem byter ut de gamla vitvarorna i köket, dem var riktigt gamla och lite snuskiga. Kylen saknade hantag.. Men men! JAG HAR LÄGENHET! Woop woop!
 
Idag så fyller mamma år så det blir middag hemma hos oss runt 19.00, imorgon ska jag och Milla på födelsedagsfest på Lidingö. Någon jobbkompis till henne och jag förstod rätt. Kanske blir det en utgång också.. Får se, får se. Men på söndag är det bara ledigt, ingenting planerat. Ska bli skönt att bara ligga och slappa faktiskt. Fast jag borde antagligen klämma in en träning där. Om jag inte är för bakis...
 
Nu till lite basket, vi är ju i semifinal med vårt herrlag Kings! Vi vann nu på hemmaplan så att det står 2-0 mot Uppsala av 5 matcher. Så på måndag ska jag släpa med mig Kim på bortamatchen i Uppsala och se när Kings vinner och går till final! Kim måste lära sig att älska basket. Annars går det inte så bra, jag menar, vad skulle vi prata om då? ;D Hehe, nej då. Men han måste gilla det iaf. Jag gillar ju fotboll och håller lite koll på Djurgården nu eftersom han gillar dem. Sååå... Jämlikhet tack!
 
Men nu ska jag jobba. C-Ya.

Kommentera

Publiceras ej