Jobb igen då

0kommentarer


 
Hej Allihopa!
Jobbvecka igen, men en kortare sådan. Hade ju måndagen ledigt och idag så blir det afterwork med jobbet. Ska bli spännande, första AWn med nya jobbet, undra vilka roller alla har efter arbetstid? Jag gissar att dem flesta är som sig själva. Men man vet ju aldrig, kanske kommer fram helt nya sidor!
Imorgon blir det träning med Milla, verkligen på tiden. Över två veckor sedan sist. Först hade jag ju överjävlig träningsvärk och sedan har vi gått om varandra..  Men nu jävlar ska det bli av!
 
Torsdag - Basket. Andra semifinalen mot Uppsala! Hemmaplan och vi ska bara VINNA!! Fredag är oplanerad hittills. Men syrran ville gå ut i helgen så det kanske blir någon öl. Funderar på att be henne komma upp efter mitt jobb så kan vi käka på Vapiano och sedan fortsätta ut.
Helgen är ledig. Vilket kan behövas med den här veckan. Sedan börjar allt om på måndag igen, med basket i Uppsala. Semifinal nr 3, kan vara avgörande. Dessutom ska jag gå med Kim! Ska bli spännande att se vad han tycker om basket. Dessutom är det häftigt att gå på match i Uppsala pga publiken är crazy där! Bokat numrerade platser och hela köret!
 
Vad annars då? Påsken har kommit och gått. Jag och syrran letade påskägg hemma som mamma gömt. Jag hittade mitt direkt (mest för att mamam vet att jag inte gillar att leta och gömde det "lätt" åt mig) och syrran tog evigheter på sig. Men när vi väl hittade dem så blev det göttans smaskande på godis för syrrans del och på chirre för min del. MUMS!
 
Nej nu ska jag jobba vidare. Kanske återkommer med skandaler från AWn... ;)
 
Kram på er.
 
 

Kommentera

Publiceras ej