Cut it off!

0kommentarer

 
Hej Allihopa!
Idag är det dagen D. Klippningsdax! Töntfrillan-Hippiefrillan-Gardinen-Manen-Kvasten-Ryamattan ska bort! Inget mer cousin-it efterlikningar. Jag klipper av det vid axlarna ungefär.
Btw, vad tycker ni om glajjorna? Jag har inte på mig dem så ofta som jag borde. Har ju "stress" i ögonen. Jag överanstränger dem i och med att jag sitter framför datorn hela dagen och läser mycket text. Så dessa ska avlasta och hjälpa. Problemet är bara att jag ser inte saker på ett avstånd längre bort än 1 m... Då är allt suddigt. Så dem åker av och på hela tiden. Jobbigt värre. Vilket gör att jag skiter i att använda dem rätt så ofta.
 
Anyways, imorgon är det träning igen som gäller för Milla och mig. Vi körde spinning i måndags, lika härligt som alltid! Så nu blir det lite intervaller på crosstrainern och styrketräning. Den där Tabata-skiten som Milla älskar och som jag älskar att hata. Hon försöker ta livet av mig, helt klart. Hehe..
 
Annars har jag inte så mycket att rapportera. Uppdaterar efter klippning med bild så får ni se på underverket!
 
Kram på er.
Crosstrainer, Dator, Glasögon, Hår, Klipp, Stress, Styrketräning, Tabata, suddigt, träning,

Kommentera

Publiceras ej