Aaah men DU då!

0kommentarer

Usch usch usch vilket humör jag haft idag. Bara gått och tjurat, riktigt känt hur jag håller inne med spydigheter för att inte göra mig ovän med jobbkompisarna. Jag slåss alltid utåt när jag är ledsen/arg/trött. Blir världens elakaste med kort och hetsigt humör. Så när jobbdagen var slut och jag skulle genom spärrarna mot tåget hem och dem slår igen PÅ mig!!!! Så tappar jag humöret helt. Skriker vääääldigt olämpliga ord gav spärrarna en spark och stampar upp på perrongen med frustrationstårar brännande i ögonen.

Hade massa ärenden att göra innan jag kom hem också. Hade lite saker att handla och min kompis Matilda skulle köpa en gammal kursbok av mig.. Men nu har jag kommit hem och ligger på soffan med Ben and Jerrys. Skönt. Har lugnat ner humöret också. Tänker att jag lägger mig tidigt och får så mycket sömn som möjligt inför imorgon. Det är ju Paulas sista dag så vi ska ta ut henne på lunch för att visa hur mycket vi kommer sakna henne. Hon ska få ett presentkort till SPA också. Kan behövas efter barnafödande och första tiden med bebben.

Men nu ska jag duscha och lägga mig!
Puss på er.

Kommentera

Publiceras ej