Göteborg!!

0kommentarer

Helgen gick fort som satan. Johanna och jag stack till Göteborg för att fira Lollos födelsedag. Vi sov hos Johan, en skåning som Johanna känner sedan länge. Som resten av alla skåningar var han kaxig och frispråkig. Jag gillade honom skarpt. Vi hann med en sightseen av hela Götet på linje 6, bli uppraggade på RockBaren och gå längs avenyn. :)
Grym helg.

Nu idag är det in till skolan för att lämna in C-uppsatsen. Sedan upp till Sthlm för att ta en kaffe och fira att Johanna fått löneförhöjning! Inget fika för mig dock. Den nionde är här och det betyder att vadet har startat. Jag och mamma ska gå ner 4 kilo till juni. Så nu motioneras det och äts nyttigt för fulla muggar!

Btw, vill ni veta något mer om vad jag gör i mitt liv så spana in fruitloops.blogg.se där skriver Johanna och lägger upp bilder dagligen. :)

Kommentera

Publiceras ej