And so it begins..

0kommentarer

Tredje dagen på praktiken!
Jag lyckades rocka på min första dag, började och avslutade nästan alla uppgifter jag fick slängt på mig. Men andra dagen var lite trögare. Jag klarade nämligen av att bli SJUK under natten. Halsen gör ont och näsan är igentäppt... Hes som en livslång rökare som super dagligen. Men det är lite sexigt, förutom när slemklumpar lossnar och jag hostar ut lungorna...
Men idag har det vart lugnt, täppt i näsan men halsen är nästan helt bra, fuskar med alvedon så hela dagen har vart klart bättre än förra. Vad får jag göra då? Jo, jag skriver artiklar, olika test och plockar ihop bilder till kändissidorna. SKITKUL! Jag trivs verkligen jättebra och hittills är alla supersnälla. Först dagen var jag lite blyg för de såg så uppiffade ut i klackar, smink och allt. Men under glammiga ytan finns det schyssta tjejer. Idag lämnar vi in till tryck ockå så håll utkik i hyllorna efter FRIDA nu!
Jag jobbar mest med sommarspecialen och FRIDAkalendern som ska komma ut också. Men lite jobb som jag gjort finns i vanliga FRIDA som kommer ut nu. ;)
Lägger upp bilder under dagen!
Peace.

Kommentera

Publiceras ej