Sjukdagar

0kommentarer

Ojojoj, snorande, snörvlande och snarkande har jag tagit mig igenom de här senaste dagarna. Nu är det tredje dagen som jag är sjukilisjuk. Men det finns fördelar, som marathon av Sex and the city, True Blood och Glee!

Har vart duktig tjej och pluggat mycket dessa dagar dock. Bakningstanten har också vart framme i mig, som en motreaktion på helgens bravader om jag får gissa... Hehe. Jag och Johanna tog med pojkarna Alessandro och Asif till Laughing Duck. Vi hade såååå kul! Shottade, ölade och pratade en massa strunt om livet i allmänhet. Jag älskar sådana spontana kvällar när skrattet hela tiden är nära och alla pratar med varandra utan stopp! Nästa helg ska jag och Johanna på Harry B James. Blir spännande... ;)

Nu ska jag skjutsa syrran till ridningen innan jag dör i soffan igen!

Kram på er!

Kommentera

Publiceras ej