Farsdag!

0kommentarer

Hej hopp!
Helgen är förbi och den var riktigt härlig. På fredagen tog jag en öl med lillasyster, lugn kväll som slutade i sensation! Vi träffade Kings nya amerikan, Kenneth Simms, och Mike Joseph påväg till bussen. Vi snackade statistik, mössmode och svenskhet innan det blev kramar, kindpussar och adjö.

Lördag. Passade på att knalla med Johanna i skogen innan jag skjutsade lillsyrran till Strängnäs. Gäller att klämma in så mycket körning innan uppkörningen som möjligt. Men sen blev det brakmiddag med rotfrukter i ugn med vitlök. Rött, blodigt kött och gott rödtjut till det. Mums mums mums!!

Efter den TOTALA paltkoman så kom Johanna över för att dra med mig ut. Vi stack till Sthlm och plockade upp Ali för att gå ut på Debaser Slussen för lite dansa, dansa, dansa. Vid 2 någon gång så åkte vi hem till Ali för lite FIFA11 och rödvin.

Nu har jag precis avverkat en till brakmiddag såhär på fars dag. Mormor och morfar kom över för att fira. Morotssoppa med asiatisk twist, vildsvinsbiffar med svamprisotto och till sist hemmagjord vitchokladglass med mjölkchokladkross och hallon. Livet är gott mina vänner!

Kommentera

Publiceras ej