Veckans eskapader!

0kommentarer

Hej hej! Den här veckan har vart totalkörig men superskojjsig. Måndagen var det jobb med mina pojkar Oskar och Aron. Vi busade på som vanligt och det var jag, för en gångs skull, som lyckades få till dagens citat:
"...specialerbjudandena finns ju inte med på jämförelsesidor av naturliga själ.." WHAT!? 
Naturliga själ? Haha.. Jaja.. 

Tisdag var det jobb igen, då blev det tävling. Oskar och jag bildade lag och så klart så VANN vi! Min första vinst sedan jag började på Telge. Jag har alltid prats ihop med nykomlingar som nollar, men nu fick vi bilda superlag och vann överlägset. Så nu är man en biobiljett rikare! ;D

Onsdag, detta var min slappardag. Jag och syrran skaffade chips, godis och gjorde en liten filmkväll med mamma och pappa. Vi tittade på Hitta Nemo, som för övrigt är en av de bästa filmerna någonsin! 

Torsdag, här försökte jag vara lite duktig, så jag skrev lite på litteraturuppgiften från skolan och beställde klipptid! Så nästa torsdag så händer det. Då jävlar klipps det av kilon med hår från skallen. 

ÄNTLIGEN fredag! Jag fick tag på Johanna (Felicias storesyrra) och bokade in en intervju till klockan ett. Åkte dit och snackade om allt mellan himmel och jord för att få fram ett så bra personporträtt som möjligt. Nu är det ganska klart och jag ska skicka det till henne för granskning och få opponering imorgon från gruppen. Hon har ju äntligen blivit klar med sin första singel för Samson records och ska skicka ut den med sin pressrelease alldeles snart till radiostationerna! Så i november, håll utkik för Johanna Lodin med Getting Closer .

Lördag, dagens dag så att säga. Skrivit personporträttet. Tittat på V75 och löst melodikrysset på morgonen. Mamma har bakat och lagat allt inför imorgon. Vad det är imorgon? Jo det är min FÖDELSEDAG! Jag, lillskiten, blir 20 år megagammal. Kan man inte tänka sig va? Haha.. Jisses, vad är det med världen? Varför snurrar det så fort? Kan man inte få vara ansvarslös tonåring ett tag till? Nej? Jaja...

Imorgon kommer släkten och några speciella gäster. Hoppas på många presenter! ;)

Det här är Johanna som jag intervjuat:

www.johannamusic.se

Kommentera

Publiceras ej