Män?

2kommentarer

Okey... Jag har en tankenöt för er. Släpp alla normer och samhällsregler som är målade på era näsor! 
När man är en kvinna, singel och fantastisk. Vuxen, eller i alla fall 20 år och en dag. Vad är då riktlinjerna när det kommer till killar? Är alla tillgängliga som är singlar? 
Unga eller gamla, framåt eller blyga? Själv har jag stött på (i dubbel bemärkelse :P) de flesta varianter. Den äldsta var 30 och den yngsta två år yngre än mig. Den som jag var tvungen att vara framåt med och charma min väg fram, och den som jag nästan var tvungen att slita bort med tång. Pojkaktiga och manliga.. De med starwars posters och de med handgrepp som ett skruvstäd. Men aldrig någon som vart helt rätt. Hur kommer det sig att när man träffat i princip hela spektrat av kandidater att man inte hittat en som fastnat?? Hehe, alltså jag älskar att flörta och träffa nya människor men...

Hur många grodor ska man kyssa innan man hittar den minst vårtiga? :P 

Nåja, jag ska ta min singel-fantastiska-jag ut på stan och skaka lite rumpa och lite magic eightball för att se vad den kan få fram för roliga kandidater som jag kan skriva om för er här. Underhålla er och mig innan jag hittar den minst jobbiga personen som står ut med all min skit! :D  

2 kommentarer

jossan

07 Sep 2010 00:06

Haha, Sluta leta är mitt råd. "Love happends while you are busy making other plans". Det finns nån för alla ;)

Kristoffer

09 Dec 2010 07:05

Passa på att njuta av livet medans du kan för efter 25 så är det över :) Det där med partners löser sig alltid :)

Kommentera

Publiceras ej