SOL FFS.

1kommentarer

Sol, sol, du underbara sol!
Äntligen har vi fått riktig sommarvärme hit till Stockholmsområdet. Jag har vart ute hela dagen idag. Åt frukost ute på framsidan med föräldrarna till melodikrysset. Vi klarade hela, såklart.
Sedan gick jag in för att ta på mig bra skor och gick på upptäcksfärd. Var ute i solen och promenerade runt vid vattnet och in i skogsgläntor. Nästa gång ska jag hitta ruinen som ska finnas där nere! Jag spanade bara på hästarna som var ute i hagen idag, de slöade där i hagen och mumsade på gräset. Men tillslut fick det vara nog med upptäckande för en dag, så jag gick hem.
Precis när jag kom hem kom mormor och morfar över med en rabarberpaj som vi alla satt på baksidan och käkade i solskenet. Så underbart mysigt. Så där har jag setat nu i över tre timmar och bara chillat. Supermys.
I kväll ska jag nog hitta på något med Heyman. Den underbara kvinnan.

Så nu ska jag gå och ta en dusch och så hörs vi en annan dag!
Peace out.

1 kommentarer

Amanda

30 Jun 2010 21:03

Hör av dig när du är åter på svensk mark :) Jag tycker det vore trevligt att träffas något.

Kommentera

Publiceras ej