Kortis

1kommentarer

Idag har jag vart jätteduktig!
Trots att jag spontan-festade-på-krogen med Johanna och Hannis igår så gick jag upp klockan 07.00, klädde på mig, packade träningsväskan och åkte till skolan. Gick i skolan till 12, åkte och tränade i en timme.
Kom hem, tog in posten, bokade bord på Michelangelo i stockholm åt mig och Jossan (som är uppe ifrån Malmö) och duschade en andra gång! Sedan käkade jag lunch och tog fram alla möjliga tågtider...
Nu ska jag fixa iordning mig och börja åka upp! Shoppade lite på rean idag också, efter träningen, som jag ska gå igenom och hitta nått snyggt att ta på mig. Jag var superduktig på stan med, köpta INGA skor, örhängen eller andra smycken, ingen svart klänning, kjol eller tröja! Hur duktig är inte jag??!
Bestämde träff med Jojo imorgon också, dra till Rönninge och hälsa på. Ska bli nice.
Vad mer... Hmm..
Nej det var allt för nu!

HA DET GÖTT.

1 kommentarer

Jossan

26 Jan 2010 20:57

Tack för måndagskvällen! :) Jag hade sjukt kul! Levde på den kvällen hela dagen efter också. hihi

Kommentera

Publiceras ej