Kalas och tokfrallan

0kommentarer

Hej mina vänner, idag var det meningen att jag skulle plugga som en tokfralla och läsa tills ögonen gick i kors.. Det funkade inte riktigt. Vädret har vart piss hela dagen och fått mig på ett tungt humör. Lika tungt som molnen, de svävar likt fientliga ubåtar uppe i skyn. Vid tre hade jag tittat klart på ännu en säsong av sex and the city och inte läst ett enda kapitel. Men jag tog mig ut genom dörren och in i mamma och pappas bil, vi åkte till min farbror Sune och hans fru Anneli. Sune hade nämligen fyllt år för inte så länge sedan. Hela tjocka Rönnqvist släkten var där, eller ja... Alla utom de i Norrland då... Vi tjockade oss och skrattade åt mina kusin barn som kladdat ner hela ansiktena med choklad.
Efteråt åkte jag direkt hem till mig och satte mig framför tv:n igen. The City marathon var på MTV. Nu SKA jag plugga lite. Sedan är det dags att laga mat. Livet är ett enda stort nöjesfält...

Imorgon blir det lite roligare iaf, då ska jag med tjejerna och hälsa på i vår gamla gymnasieskola. Fika och snacka skit med gamla lärarna. Längtar. Sedan plugga lite medans jag väntar på att få åka upp till Söder för att köpa en bok av en tjej som heter Camilla.



Jag hittar inte vattenkannan vilket stör mig lite. Mina växer har typ dött totalt... Måste ta tag i det där. Jag har har i alla fall skaffat mig en tvättid nu! 17-21 imorgon. Hoppas att jag hinner till det. Ska köpa boken klockan 16...

Anywho.. Vi ses och hörs snart igen mina vänner!

Kommentera

Publiceras ej