Kätch upp

2kommentarer

Jaha mina vänner. Det har vart ett par sjukt jobbiga veckor...
För att ni inte ska bli för förvirrade lägger jag upp allt i punktform:

*Hade min första tenta
*Flyttade in i lägenhet
*Insåg att det inte finns micro och ugnen funkar typ inte
*Blev koffeinmissbrukare pga för mycket plugg/för lite sömn
*Fick IG på första tentan samtidigt som jag pluggade inför nästa
*Lyckades få ett nervsammanbrott och flyttade hem igen
*Skrev min andra tenta
*Satt bredvid en transa på 70bast på bussen
*Gjorde ett grupparbete som fick mig att gå in i väggen
*Pluggar dagen innan omtentan för första gången
*Skrev tentan på mindre än två timmar
*Belönade mig själv med en shoppingrunda

Imorgon är det över, då har jag ingen tenta först om 4 veckor och jag har bara en komunresearch-för-artikelserie-uppgift kvar. Vet ni vad som kommer sen? BERLIN!!!
Och framför allt kommer JOJO tillbaka, saknar den kvinnan som galen. Det ska bli så underbart att strosa runt på julmarknader och röja järnet på nätterna med mina kvinnor. <3

Imorgon är det födelsedagsfika hos morfar och mormor och fest i vagnhärad.
På söndag ska jag äta middag hos mormor och morfar & städa hela huset.

Jag tror livet börjar ljusna snart. Men jag saknar mina vänner. Har inte träffat dem på år och dar...

2 kommentarer

Johanna

30 Oct 2009 18:31

JAG SAKNAR DIIIIIIIIIIIIIIIIIG! ;_____; Du får sluta upp med att vara så upptagen tycker jag. DDDDD: <///3

Amanda

01 Nov 2009 19:30

Snuttan då, du får ringa och avreagera dig någon gång om du vill. Anytime. Jag har ju inget vettigt som att plugga för mig, så jag har ofta mer tid än vad man kan tro :P Jag gör gärna ett nytt försök till en Rönninge-visit när jag kommer tillbaka.

Kommentera

Publiceras ej