Design!

1kommentarer

Jaha, jag var duktig i en timme idag iaf. Sedan försvann koncentrationen totalt! Lite Weibull om samhället och jounalistiken..
Ehm, jag hade tjejerna över på middag igår. Det blev lite thai och lite sushi med lite vin.
Kvällen kan sammanfattas som mumsig och mysig. Lite Idol-tittande-skrikande-kritiserande (HUR kan Camilla fortfarande vara kvar?!, Jag tror att jag har sett Erik i en skolmusikal!, Vad har hon på sig?!) Sedan lite film, twentyseven dresses. Inte den bästa man sett men helt okey. Amanda och Felli somnade sedan sött in i min lägenhet.
Idag har jag bara tagit det lugnt, pluggat och slimmat med Amanda nere i hanmnen innan hon tog bussen hem.
Fika hos min farbror imorgon, han har fyllt år, sedan mer plugg!

Vad tycker ni om min nya design då?? :D:D Awesome va?
Det är en speciell tjej som heter Johanna, min Johanna, som gjort den. Hon är superbra! Kolla in hennes egen blogg på:
Http://fruitloops.blogg.se

Just an other day of my life,
XX.

1 kommentarer

Johanna

11 Oct 2009 15:13

SV: Jadu.. tror den kom fram när jag fixade till alla mina inlägg till olika kategorier. :P Men jag tog bort den nu, det var ändå inget viktigt inlägg direkt. ^^



MYSIG kväll det lät som. :D Jag har gett upp IDOL efter en gång.. xD Illa, men sant.



Haha, nahw, tuffsan. Den är väl inte SÅ speciell. xD Märker nu att man inte ska ha en gigantisk skärm som Max, för då ser bakgrunden helt knäpp ut.. Hm.. Aja.



PUSS.

Kommentera

Publiceras ej