Helg recap

0kommentarer

Hej allihopa.
Long time no see, jag vet, men jag har vart superupptagen som alltid!
Jag tar det hela baklänges så försök hänga med i den värld som kallas student/jobb/vän/party-tjejens liv. Idag har jag jobbat mellan 1 och 5, lyckades komma en timme förtidigt vilket skapade stor ångest då jag bara sovit 5,5h på natten.. Anledningen var gårdagens svirande! Jag, Johanna och Ellika var ute i Södertälje och gjorde världen osäker. Vi började på Hamnmagasinet och slutade på nya The Strip. Vilket häftigt ställe det var btw, dit ska jag gå fler gånger. Mycket söta pojkar. Men i alla fall, vi dansade som tokar och mötte härligt folk och mindre härligt folk. Tack och lov var Johannas Max där och räddade mig från pinsamma situationer på dansgolvet. (Blodiglar ni vet?)

Fredagen var grejt, jag lodade omkring hemma innan jag stack till Johanna. Vi gick på promenad med hundarna och snackade en massa skit som vanligt. Perfekt avkoppling.

Så det var min helg, bilder kommer hos Fruitloops.blogg.se

Lovar att uppdatera bättre i framtiden! Nu är det Bridget Jones som gäller.
Ciao Bitches.

Kommentera

Publiceras ej