You ain't seen nothing yet

1kommentarer

Hejsan allihopa.
Sitter och lyssnar på lite oldschool musik med vår nya externa-minne... High tech va? Pappa bad sin jobbar kompis fylla den med all musik han hade, så det gjorde polaren. Så nu har jag ASMYCKET musik! Ifrån alla changers någonsin också. Lyssnade precis på Van Morrison med Brown eyed girl. Mysig som tusan.

Jag har idag hunnit med en stor runda på stan med syrran. Hon letade efter en balklänning och hittade en superfin sommrig klänning på VILA. Som jag tänker sno. Kanske redan på slutskivan. Beror på om jag får låna den då. Hon har ju inte hunnit använda den själv än då... Så troligtvis inte. Men aja... På tal om slutskivan. Mamma och pappa har nu frågat hur länge som helst om vad jag önskar mig i studentpresent. Men jag har inte kommit på något fiffigt... Men nu jäklar i min lilla låda har jag kommit på det!
Jag önskar mig en cykel :D
 En skinande ny och fin damcykel med djup ram och cykelkorg. Den ska ha plingklocka och bakbroms. Helst ska den vara knallröd. Eller Gul. Sen önskade jag mig också en Ipod Nano. I lila. Den ska med till Grekland. Som jag längtar något infernaliskt efter. Förlåt till alla mina vänner, jag vet att jag tjatar om det. Men jag kan inte vänta!!

Resten av dagen kommer nog bestå utav lite pluggande, måste hitta något tal till på måndag i EngC, men också lära mig om evolutionen och lasermannen. De kommer inte på samma prov dock :P

Vad jag väntar på just nu:
* Mamma och pappas hemkomst
* Melodifestivalen med pangmiddag som jag ska laga till syrran och mig
* Knast på tisdag med alla mina favorit tjejer
* Avslutningsmiddag med beteenderådet på onsdag
* Riktiga sommarvädret
* Friskheten. Jag vill bli frisk.
* Studenten, gudars skymning vad nära den är nu
* Skivan och mottagningen
* Grekland!

1 kommentarer

Amanda

16 May 2009 20:55

Vad för tal? :S Sheet panik! Inte mer nu xD

Kommentera

Publiceras ej