shortstory

1kommentarer

Hej allihopa. Livet är lite bättre nu.
Fick besök igår av den underbare Johanna och blev därmed lite gladare. Vi käkade lite glass och tittade på Scrubs, och jag måste säga att docor Cox är heeeeeeeet. Som en blond doktor House. Like it alot. Anyway.
Jag har bara försökt komma ikapp verkligheten idag, första dagen utan feber, så jag har skickat ett panikmail till Malin, börjat på Darling saken och skrivit en lista på allt som ska göras. Förhoppningsvis blir jag klar med Darling idag. Det måste jag bli. Men saken är den att jag orkar koncentrera mig i fem minuter innan mitt huvud tar livet av mig och synen blir suddig. Så.. Många pauser och hackit arbete är det som gäller.
Jag saknar ming kompisar.. Helt ärligt vännerna mina, nu får ni ta och höra av er! Bara David och Johanna har vart duktiga hittills...

Ledsen vänner men nu orkar jag inte skriva mer. Dessutom börjar TopChef nu, intrigerna tätnar... :P
PUSS.


Saknar er.

1 kommentarer

Johanna

06 May 2009 18:46

klappa sig på huvudet jag duktig. ^^

Fast det var lite för min egen vinning som jag kom förbi igår också. :3 Det var skönt att få prata med dig, det vet du att jag alltid tycker, du är så underbar. <3

Kommentera

Publiceras ej