Nattsudd

2kommentarer

Idag har jag och syrran vart och letat skor över hela Södertälje. Vi började på stan och slutade i Geneta vid skopunkten. Tillslut hittade hon ett par superfina bruna klackskor, och jag fick ett erbjudande från mormor om att hon köper ett par studentskor åt mig :D Så det är awsome ;) Imorgon är det utgång med Johanna som gäller, väldigt exalterad över det. Ska bjuda kvinnan på middag först bara sen ska vi ut och skaka våra lurviga! På lördag är det TomTit som gäller med Greklandgänget. Ska också blir superkul, jag ska leka runt som tusan!!

Så det var händelserna. Nu till känslorna. Helt ärligt så är jag ganska blank just nu. Förutom att jag längtar efter allt et här som ska hända så är jag bara.. Blank. Skulle verkligen vilja ruskas om lite. Skaka grundvallen lite. Just nu känns allt väldigt förutsägbart. Jag vet exakt vad jag ska göra. När var och hur är inget problem. Lite deppig är jag faktiskt. Men det är okey. För snart kommer jag bli manodepp, studenten stundar. Jisses, det kommer bli en dag av många tårar. Glädjetårar och sorgetårar. Jag vädjar igen till alla mina vänner. Jag är SÄMST på att hålla kontakten med folk. Jag bryr mig om er alla så extremt mycket men jag lovar att ni kommer känna det som om jag bara slutade höra av mig och ger er kalla handen. Men det gör jag inte. Om ni bara ringer lite då och då, eller skickar ett mess, så lovar jag att vara kreativ och hitta på saker med er. Allt som krävs är att ni tar första steget.

Jag trodde att jag hade jättemycket att skriva om. Det kändes så när jag slog på datorn, som om orden bara väntade på att få flyga ut. Som läsken i en skakas flaska. Men det hände inte. Jag tror att det kan vara mitt täcke som är felet. Jag ligger i sängen och skriver. Och just nu är mitt täcke rosa. Med prickar. Och hjärtan. Låter det som jag? Nej. Usch. Nej. Varför valde jag de här bäddsakerna? Hade jag temporär sinnesförvirring? Antagligen.

Nej, imorgon ska jag bli drunkface och skämma ut mig lite. Skaka grunvallen.

Hade det señoras och señoritas.

2 kommentarer

Jossan

22 May 2009 11:05

Känns som om du har allt och inget i huvudet just nu. Vet hur det känns, jag kände likadant veckorna innan studenten. Det går över. Ha kul och tänk inte så mycket. Allt annat fixar sig. ;) kram

Johanna

22 May 2009 13:19

Det kommer bli så braaa Lisa. :3 Jag är också jävligt blank just nu, har inga känslor inom mig whatsoever känns det som om.. Eller, jag är nog mest bara arg, men vi får se vad som händer ikväll. (; Vi får låta tiden gå och se vad som änder sen. (: Lovar att hålla kontakt med dig min pingla! :D Love ya!

Kommentera

Publiceras ej