Helgens bravader

2kommentarer

Haydi how!
Hur är det med er där ute? Känner ni också av stressen inför sommaren? För mig och resten av treorna på Rönninge gymnasium är the pressure ON. Sista rusningen, galna spurtningen, super sprinten har börjat. Dagarna går att räkna på händerna till studenten och på ena handen finns dagarna tills betygen sätts. Galet. Snart är tre år av grymt hårt slit slut. Finito. Känns skumt, men jäkligt skönt! Men innan dess har jag en miljon saker att ta hand om... Men det ordnar sig. Börjar bli försiktigt optimistisk inför stundande studenten.

Anyway, nog om det. Helgen mina vänner spenderades först med Johanna, som jag bjöd på middag och fixade till innan vi drog ut på krogen. O'learys började vi med och efter ett tag blev vi dubbelt så många. Simon och Milla kom för att lätta upp vår stämning lite! Vi snackade en massa skit, blev fotade och spanade in Simons nya piercing. Men det var otroligt folktomt på O'learys så vi bestämde oss för att dra vidare till 550. Väl där så var man tvungen att betala för entré, garderob och uthämtning från garderob. Totalt ovärt. Men haket var fräscht, trots att median åldern var olagligt låg och mestadels bratts... Musiken var bra och jag och Johanna skakade ass tills dem nästan lossnade. Då kom David och Sandra dit och ville dansa mera. Så mina stackars fötter som var fångar i mina högklackade skor protesterade ljudligt sedan när vi gick hemåt mot bussarna... Men det var helt okey, för jag hade faktiskt superkul under hela kvällen! När vi kom hem somnade jag och Johanna direkt i min säng och vaknade tidigt nästa morgon för att hon skulle iväg.

Lördagen spenderades på TomTits, med Greklandgruppen. Hihi, älskar det namnet ^^. Vi lekte rövare bland barnen och testade allting! Vi kutade upp och ner för alla våningar, såg på såpbubbleshowen, kröp i gångar utomhus och bara allmänt levde livet. Bäst var när Niko och Sebbe cyklade på mini cyklarna! Haha, jag har inte skrattat så mycket och hårt på länge! 

Söndagen, fika hos mormor, städning av huset, plugg plugg plugg. Yadiyadiyaaa...

Imorgon är det skoshopping som gäller :D Awsome. 

2 kommentarer

Johanna

26 May 2009 22:08

GUUUD vad vi hade kul i fredags. :P Det SKA göras om!



Och ni i Greklandsgruppen kan ju kalla er för GG's! xD Kom på det nyss, jag är SÅ smart. x]



Puss på nosen min sköna böna! ;D

Jossan

27 May 2009 16:07

haj. ni får ju skaffa såna linnen eller t-shirts där det står greklandsgruppen, datum och namn på ju. Det hade vi när jag åkte till bulgarien med tjejerna. Sjukt kul hade vi och vi hade med oss pennorna så vi skrev massa komentarer och sånt på linnena. Riktigt kul att ta fram och titta på nu i efterhand. :)

Kommentera

Publiceras ej