Helgen

2kommentarer

Död.Sjukdom.Död.
Jag är sjuk. Inte i huvudet. I kroppen. En massiv bakterieinflammation. Var på TelgeAkuten och tog stick i fingret och skojjade om armsvett med den übersnygga doktorn. Själv såg jag ut som et flottigt mumintroll med ett moln av svett och sjukdom runt mig. Men jag lyckades flörta lite ändå. Han ska ringa på onsdag sa han. För att kolla upp på mig. Rutin. Men ändå.
Tog sen blodprov på Södertäljesjukhus. Vilket som vanligt satte igång skakningar och gråtattack hos mig. Men hon var jätteduktig sköterskan. Gick så smidigt så. Så snart vet vi om det är bihåleinflammation eller körtlefeber. Pest eller Kolera. Missar så sjukt mycket i skolan den här veckan. Ger mig rejäl ångest. Men jag ska ringa Malin imorgon.

Sjukdom. Ångest. Stress. Gråtattacker. Det har vart en härlig helg. 

2 kommentarer

Johanna

05 May 2009 07:45

YOU CAN DO IT! :O

Lovar att komma förbi någon dag och hälsa på. (: Ingen nöff-nöff sjukdom här inte. D: <3 Krya på dig.

Jossan

05 May 2009 18:11

Åh låter inget vidare kul. Krya på dig kusin-vitamin! :)

Kommentera

Publiceras ej