Johannas födelsedagsfest

2kommentarer

Tjena-Tjena mittbena. Det är det jag är just nu. En mittbena. Mitt 90-tals nostalgi och kärlek för filmen Hair har nu gjort att jag har mitt hår i en mittbena. Och jag älskar det. Känner mig väldigt hippie!

Igår var jag ju på fest hos Johanna. Det var en annorlunda upplevelse, jag fick träffa en massa nytt folk vilket alltid är superkul. Så fick jag ju se Hevvin och Hannis igen på mer privat plan, vilket jag hade sett framemot, dem är ju så söta tjejer. Helt underbara. Tyvärr vart Hannis lite väl full så henne såg jag inte så mycket, och Hevvin lyckades ha sönder en playboardskiva eftersom knäppgöken Simon Piquer öppnade dörren hon lutade sig emot, så lilla Hevvin flyger bakåt och lyckas ha av skivan på mitten. Det såg hysteriskt roligt ut måste jag ju säga... Själv ägnade jag en stor del av kvällen med att spana på en annan Simon från Johannas klass som jag tyckte var ashet. Men jag var helt hundra på att Johanna hade sagt att alla utom jag var i ett förhållande på festen så jag gjorde ju inga moves liksom. Men morgonen efter får jag höra att han var singel för han hade ganska precis nyligen blivit dumpad av flickvännen. Skit också. Aja, det finns fler fiskar i viken, eller hur? ;)

Jag fick också lära mig en helt ny partylek. Isbitsleken. En isbit passas runt genom mun-mot-mun-metoden. Jag lyckades passa isbiten till alla utom Hannis, Hevvin, Jamal och Ähhh... Det var nog dem tror jag. Av 15 pers. Det är ganska bra jobbat tycker jag nog. Hela kvällen gick sedan åt till att dansa till Aqua och The Boppers, djupsamtal till RedHotChilliPeppers, kutade runt och passade isbitar och sjöng i kör till disneyfavoriter. Det var asbra.
Kvällen sänkte sig och vid 4 så kröp jag, Hevvin+pojkvän, Jamal och Johanna i säng och somnade snabbt. Hevvin med pojkvän drog efter frukost bestående av toast med marmlad och Skogalimpa med ost. Jag, Jamal och Johanna hoppade alla tre i Johannas säng och låg och myste ända till klockan 3. AWSOME. Sådanna sovmorgonar ska jag ha varje söndag. Sedan stack vi alla på bussen för att Jamal skulle hem och jag och Johanna skulle panta alla burkar från dagen innan i brunnsängs centrum. Promenerade sen hem till Johanna där jag direkt satte mig på cykeln och cyklade hem i snöandet. Kom hem. Käkade. TV. Whipeout. Data.

Hörs imorgon mina trogna läsare. PUSS.

2 kommentarer

nathalie

22 Mar 2009 21:14

fan vilken rolig lördag du verkar haft då! :D hoppas du har det bra hemma i modersland ^_^ HAHA

Amanda

23 Mar 2009 08:05

Vad är det för stil att inte bjuda några singelkillar?! ;O

Kommentera

Publiceras ej