Asförbannad och oväntat möte

2kommentarer

Hej alla trogna.
Jag är upprörd... Med rätta. En viss person *host* Idiot kille *host host* har bestämt sig för att behandla mina vänner som skit. Han sprider ut sina otroligt negativa tankar om dem och skriver hemska saker om dem i sin äckliga lilla blogg. Han har ingenting att hänga upp sina tankar på, ingenting har dessa underbara flickor gjort för att behöva ha någon säga sånna saker om dem. Jag är otroligt jävla förbannad.
Förvånad? Nej, denna lilla äckliga killen har historia av att vara barnslig och omogen. Dett bara bevisar allt jag trott men aldrig sagt högt. Karln är nedsatt i sin mentala kapacitet.

Anyway, jag träffade en högst oväntad person när jag klev av tåget idag. Samtidigt klev nämligen Glenn av. Så jag sa ett förvånat hej och han såg lite generad ut men kom över det snabbt. Så han sa snabbt hej tillbaka. Samtalet fortsatte om lite allmänna saker... Jag inledde med att fråga om han färgat håret för det var ljusare än förra gången. Men det hade han inte. Så jag frågade vart han var påväg. Han sa hem, men att han också hade börjat träna så det skulle han göra sen också. Sen pratade vi om hur härligt det var med vårväder... Sedan helt plötsligt sa han bara: Men jag måste sticka nu, tja! Och sprang iväg. Alltså bokstavligen sprang iväg. Så där stod jag och svor för mig själv för än en gång hann karln smita iväg utan att jag hann ta hans nummer... DAMNIT!

Jag har innan denna incident gått i skolan, där så hade vi först svenska där vi snackade om nationella. Jag har äntligen kommit på vad tusan jag ska snacka om! Så den lektionen var succsé. Sedan kutade vi nyfiket iväg mot matsalen för lunch, på menyn stod nämligen kebabsoppa med rotgrönsaker. Kunde det verkligen vara gott undrade vi? Men jo, det var helt klart okey! Självklart käkade man några ostmackor till också. Mmmm... Sedan var det dags för naturkunskap där vi gjorde lite stationer med experiment! Vi testade reflexer med hjälp av släppa-linjalen-tricket. Jag hade grymma reflexer på det. Sedan testade vi hörselreflexerna och ögonreflexerna genom att man skulle trycka på en knapp när lampan lös eller ljudet lät. (Ljudet lät som en ångestfylld hamnbåtstuta, man fick dödsryck av ljudet) Även där var jag grym! Sedan testade vi att slå på knäna med sådan där doktors-sak-sak och gissa? Jojo hittade mina begravda reflexer! Jag behövde inte fejka att benet rör på sig som jag alltid måste göra hos doktorn! Glädje på det.

Nu ska jag snart på basket med älskade Thess. Vinner inte Kings nu så åker de ur kvartsfinalerna. Och klassas som kassa i min bok.. Jag är även inbjuden av samma kvinna till picninc i badparken den 28:e, det ser jag verkligen fram emot! Ähm... I helgen så ska jag ju på Johannas fest. Annars bara ta det lugnt och sy kanske. Eller kanske och kanske. Jag måste sy! Sy bör man annars dör man.

TjingTjong Flaggstong.

2 kommentarer

Anonym

17 Mar 2009 19:59

Glenn? Oo Vem Glenn? Oo Vet jag vem han är? xD



OCH DU SKULLE JU SÄGA TILL OM NÄSTA KINGS MATCH! ;_; ledsen fisk

Anonym

20 Mar 2009 15:11

Haj! Vem är idioten som skriver skit om dina vänner? Varför gör han så? Sånt pucko!!!

Kommentera

Publiceras ej