Tjejpanik

1kommentarer

Hejsan alla! Just nu sitter jag hos Johanna och väntar på att hon ska duscha klart. Jag har lagt upp en bra lista i youtube som kommer dunka under iordning-görandet. Plattande av håret och sminkande kommer att vara aktiviteten framöver. Samt att hitta något för mig att ha på mig... Det kommer bli lite svårare. Anyway, just nu är det Justice med dance som dunkar. Hade glömt hur bra den är :D
Jag har dagen till ära skaffat mig en mittbena, funderar på att behålla den också för framtida användning.. Får se hur mycket mod jag samlar på mig på måndag morgon ;) Som det ser ut nu blir vi 15st på festen, och Max kommer inte. Så sorry Amanda, jag tänker inte skaffa mig en boytoy på denna fest :P Haha! Men Johanna säger att vi kommer alla leka något som heter isbitsleken. Den går ut på att man skickar runt en isbit randome under kvällen genom mun mot mun metoden. Kan ju bli spännande. I och med att jag känner. tre. nej fyra personer. Förutom Johanna. Hehe... It will be awsome.
Nej nu börjar jag få lite ångest över kläderna. Dresscoden är fabouless... Hm... Updatering kommer väll imorgon om valet av kläder och hångelobjekt ;)

Puss, HEJ!

1 kommentarer

Amanda

22 Mar 2009 14:08

Åt helvete med Max! Du kan göra så mycket bättre än självgoda slemproppar! Och jag tänker då inte be om ursäkt om han läser det här och blir sårad. Buhu, cry baby cry! Blä.



Hoppas kvällen var trevlig Lisa ^^

Kommentera

Publiceras ej