Snabbis från duschen

0kommentarer

Hejsan allihopa.
Jaha, ännu en dag har flutit förbi ganska obemärkt. Jag har skrivit (i princip) klart hela rapporten om lycka. Mycket tackvare att jag var hemma hela dagen igår och skrev som en galning. I worked like the rent was do today som Jay Manuel skulle säga om det här var Top Model. I wish.
Mina cravings för nya kläder, skor, accessoarer och underkläder bara växer. Nu har även en ny marknad öppnat sig, badkläder. Jag kräver minst två nya bikinis till Grekland. Annars går livet under... Så det är bara att spara, spara, spara tills pengarna samlat ihop sig på hög. En kläd och skohög. Mums...

Jag har idag när jag kom hem fixat mig i ordning inför helkvällen imorgon hos Johanna. Den tösabiten ska ju ha fest för att fira det faktum att hon blir 19 år gammal. Så som sig bör har jag rakat allt som går att raka, förutom huvudet då, smörjt in hela kroppen, plockat och ryckt, och kutat omkring och letat efter kläder jag inte äger. Jisses, det är hårt jobb att vara tjej. Just nu tror jag att jag bara ska vakna upp imorgon snurra några varv i rummet och peka åt en riktning på golvet. Där jag pekar kommer det ligga något att ha på sig, så det är det jag tar på mig. Mitt rum är ett bombnedslag av kläder. Varför lägger jag allt på golvet för? Aja...

Snart börjar Let's Dance som jag ska se samtidigt som jag äter lite kladdkaka. Det kommer bli mys. Det är bara jag och mamma hemma också så det är extra mysfaktor som gäller då med tända ljus och så. Funderar på att locka håret imorgon. Får se om jag orkar. På söndag eftermiddag (förmiddagen går åt till att må skit) ska jag till mormor och sy, och ringa Amanda för att få alla detaljer om hennes syrras bröllop! Jag är såååååååå avundsjuk, jag älskar bröllop!!

Nej nu måste jag springa till dans-tv. PUSS.

Kommentera

Publiceras ej