SKOR

1kommentarer



Jag har vart och shoppat skor idag med min mor. Jag älskar min mor. Och jag älskar skor. Så jag kan lugnt säga att detta har vart en riktigt bra dag. Vi var på alla skoaffärer i södertälje centrum, på Stadium hittade vi de grå fina streetskorna. Perfekta nu till våren. Men ingen affär hade mina dröm studentskor. Men jag ska tillbaka ner på stan och köpa ett par superfina pumps jag hittade som var på rea, 200kr bara. Lovley.
Vi åkte sedan vidare ut till Moraberg och Intersport där jag hittade de fina svarta skorna. Dem kommer jag rocka på friskis, kommer hoppa-dansa-skaka fettet som aldrig förr. Och det bästa är att de är inte för stora så jag slipper snubbla på mina egna fötter och göra bort mg inför alla på passet! *Yeah*
Efter skoshoppingen så åkte jag och mamma vidare och handlade fika, åkte till mormor och morfar och fikade. Så jag fick äntligen mitt wienerbröd som jag har tjatat om sedan jag började friskis med Johanna. Varje gång måste man nämligen gå förbi PanoItaliano, och det luktar underbart av nybakat fika. Vilket har gjort att jag har fått enorma cravings efter wienerbröd. Varför wienerbröd? Ingen aning.. Aja, så nu ska jag inte tjata mer Johanna ;)

1 kommentarer

nathalie

29 Mar 2009 16:32

älskade skorna från stadium! :D

Men åh vad avundsjuk jag blir! Grekland så länge! jag vill! :D hhah

Ja jag har det mega bra :D Synd att ni inte kunde komma :( Men som sagt, jag kommer hem istället :D Då får vi dansa lite! haha :D

Kram

Kommentera

Publiceras ej